Jom Follow

Mak Mertua Tertipu

Posted in
No comments
Monday, 6 February 2017 By Blog Cik Nur

Mak Mertua Tertipu,Perfume Dexandra


MAK MERTUA TERTIPU

"Sayang,harini mak nak datang...sayang pastikan sembur penyegar kat ruang tamu dengan bilik mak ok.Nanti berleter lagi dia" Suami ingatkan saya

"Alah....lecehnya...malaslah.Penyegar dahlah baru je habis".Saya berungut dalam hati.

"Anis,nanti bagitahu mak,penyegar udara apa yang kamu pakai kat rumah kamu"Kata mak mertua sewaktu hari terakhir beliau di situ.

"Saya pakai perfume Dexandra .Saya sembur dekat baju saya,mak.Mungkin bau tu melekat masa saya kemas bilik mak,Kemas ruang tamu.."

"Arghh Dexandra....patutlah wangi"

"Jimatlah lepas ni..pakai perfume kat baju masing-masing,wangi satu rumah"Suami gelak

Kami pun gelak

"Nanti mak nak juga DEXANDRA"

Sesiapa sahaja akan terpikat...anda bagaimana?belum cuba tak tahu...dah cuba...pasti puas hati

Berminat whatsap Cik Nur 0174832534

Related posts

0 comments:


Published..Blogger Templates. Powered by Blogger.